Anonymous

تبلیغات

"Horizon Camera" بهترین برنامه ضبط فیلم + دانلود

شاید تا به حال بارها برایتان پیش آمده است که توسط دوربین گوشی خود اقدام به فیلم برداری کرده باشید و بعدا متوجه شده باشید که گوشی تان را بر عکس گرفته اید و به همین دلیل فیلمی که ضبط کرده اید به صورت مناسب بر روی گوشی پخش نمی شود! اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داده است می توانید از نرم افزار Horizon Camera کمک بگیرید.

 
دانلود برنامه ضبط فیلم
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
حجم: 3 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز: 


برچسب ها : ,,,,

"Send Anywhere" بهترین نرم افزار انتقال فایل + دانلود

Send Anywhere نام نرم افزاری برای ارسال فایل ها از طریق وای فای می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های مختلف مانند: عکس، موسیقی، ویدئو، برنامه، بازی، اسناد و … را با سرعتی بسیار بالایی در بین دستگاه های مخلتف به اشتراک بگذارید.

کار با برنامه Send Anywhere بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا لاگین برای استفاده از این برنامه نخواهید داشت. نرم افزار Send Anywhere هیچ محدودیتی برای ارسال فایل ها ندارد و شما می توانید فایل های چند گیگابایتی را به سادگی ارسال کنید.

 
برنامه ارسال فایل در اندروید
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
حجم: 7 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز: 


برچسب ها : ,,,,

با "کروم" در جمیل خود سرچ کنید

برای یافتن یک ایمیل قدیمی نیازی نیست تا رابط کاربری وب جیمیل را باز کنید زیرا با یک ترفند ساده می توانید از طریق نوار آدرس مرورگر کروم این کار را انجام دهید.

 
تمام آن چیزی که باید انجام دهید افزودن یک موتور جستجوی سفارشی است. مرورگر کروم را باز کرده و روی آیکون همبرگری در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید. سپس در منو باز شده روی Settings کلیک کنید.
 
در صفحه Settings روی Manage search engines... در بخش Search کلیک کنید. اکنون پنجره ای با فهرستی از موتورهای جستجوی موجود نمایش داده می شود. زیر بخش Other search engines داده های زیر را از چپ به راست وارد کنید:
 
با استفاده از مرورگر کروم در جمیل خود سرچ کنید
 
 
بخش اول: Gmail
بخش دوم: gm
بخش سوم: https://mail.google.com/mail/#search/%s
 
روی Done کلیک کنید و سپس پنجره را ببندید.
 
از این به بعد هرگاه قصد داشتید تا در جیمیل جستجو کنید وارد نوار آدرس مرورگر کروم شده و gm را تایپ کنید و سپس دکمه Space صفحه کلید را فشار دهید. پس از انجام این کار Search Gmail را در نوار آدرس مشاهده خواهید کرد و می توانید آنچه را برای جستجو مد نظر دارید وارد کرده و Enter را فشار دهید.
 
 
با استفاده از مرورگر کروم در جمیل خود سرچ کنید
 
 
 

با انجام این کار نتایج مرتبط با جستار در صندوق ورودی یا اینباکس جیمیل نمایش داده می شوند.اگر از چند حساب کاربری جیمیل استفاده می کنید نخستین حسابی که وارد آن شوید، جستجو خواهد شد.



برچسب ها : ,,,,,,,,

همزاد Zapya پیدا شد!

تا به حال شده است که بخواهید نرم افزاری را برای دوست خود ارسال کنید اما فایل نصبی آن را نداشته باشید؟شاید دانلود کردن دوباره فایل نصبی برنامه تنها راهی باشد که در این شرایط به ذهنتان برسد.

 
همزاد Zapya پیدا شد!
 
 اما یکی از راه های پیشنهادی ما به شما استفاده از برنامه MyAppSharer می باشد.عملکرد برنامه بسیار واضح و آشکار است. با استفاده از این برنامه شما می توانید برنامه های نصب شده بر روی دستگاه هوشمند خود را بدون نیاز به فایل خام آن برای دیگران ارسال کنید که البته شاید نمونه آن را در برنامه Zapya دیده باشید.
 
شما تنها کافی است که برنامه و یا برنامه هایی که قصد ارسال آنها را برای دیگران دارید انتخاب کرده و نحوه ی ارسال آن را نیز مشخص کنید تا برنامه به راحتی آنها را برای دیگران ارسال کند.
 
گاهی اوقات ممکن است که شما مجبور به حذف یکی از برنامه های مورد نظر در دستگاه هوشمند خود شوید ولی نخواهید که کاملا آن را از دست دهید. با استفاده از این برنامه شما می توانید یک فایل نصبی برای خود در کارت حافظه ذخیره کنید تا بعدا دوباره بتوانید به راحتی آن را روی گوشی خود نصب کنید.
 
همزاد Zapya پیدا شد!
 
همزاد Zapya پیدا شد!
 
همزاد Zapya پیدا شد!


برچسب ها : ,,,,,

جنگ در قلب پاریس: آمار ضد و نقیض از 128 تا 160 کشته/ داعش آمریکا، ایتالیا و انگلیس را تهدید کرد+فیلم

http://www.yjc.ir/fa/news/5391245/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B6%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D9%82%DB%8C%D8%B6-%D8%A7%D8%B2-128-%D8%AA%D8%A7-160-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین تصاویر از حادثه پاریس

در حالی که تیراندازی و انفجار در نزدیکی استادیومی در پایتخت فرانسه براساس گزارش منابع مختلف خبری بین 40 تا 60 کشته برجای گذاشته است، گروگان‌گیری در یک سالن کنسرت در پاریس نیز با کشته شدن دست‌کم 112 نفر پایان یافت.

 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس
 
آخرین تصاویر از حادثه پاریس

آخرین تصاویر از حادثه پاریس

آخرین تصاویر از حادثه پاریس

آخرین تصاویر از حادثه پاریس

آخرین تصاویر از حادثه پاریس


برچسب ها : ,,,,,

موبایلی که جان شهروند فرانسوی را از حمله تروریستی نجات داد + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم یک شهروند فرانسوی جان خود را مدیون تلفن همراش می داند.

لینک دانلود مستقیم

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

داعش: نوبت انتقام از روسیه فرا رسیده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم؛ تروریست‌های داعش فیلمی گرافیکی همراه با متن صوتی منتشر کرد و در آن روسیه را مورد تهدید قرار داده است. عنوان فیلم عبارت دلهره‌آوری است که اینگونه آغاز می‌شود: زود، خیلی زود خون مانند یک اقیانوس همه جا را فرا می‌گیرد. این تهدید مستقیما کشور روسیه را خطاب قرار داده است.
 
شبکه سی‌ان‌ان برای نخستین بار خبر انتشار چنین فیلمی را اعلام کرد؛ اما هنوز اصل فیلم از سوی سی‌ان‌ان منتشر نشده است. این شبکه غربی اعلام کرد فیلم را از طیق یک حساب توییتری وابسته به داعش دریافت کرده است.
 
"دمیتری پسکوف،" سخنگوی کرملین پس از انتشار این خبر اظهار داشت: اطمینان دارم هر حرکت مشکوکی چه از طرف داعش و چه از جانب دیگر گروه‌های افراطی، بوسیله آژانس‌های امنیتی روسیه شناسایی می‌شوند. این سخنان در حالی بیان شد که چندی پیش هواپیمای مسافربری روسیه برفراز آسمان صحرای سینا دچار مشکل نامعلومی شده و با 224 سرنشین سقوط کرد. داعش مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت و آن را یک عملیات انتحاری نامید.
 
روسیه هنوز موفق نشده است خلاف ادعای داعش را اثبات کند و علت سقوط این هواپیمای مسافربری هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با توجه به وقوع چند حمله تروریستی در پاریس که شب گذشته جان دست‌کم 160 نفر را گرفت،
هیچ بعید نیست داعش تلاش کند مشابه این حملات را در روسیه نیز انجام دهد.
 
 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

تمام فیلم‌های حملات و انفجارهای فرانسه را اینجا ببینید

سلسله حملات و تیراندازی‌های تروریستی در پاریس دست کم 120 نفر کشته بر جای گذاشت.











لحظه انفجارهای پاریس در حین بازی فرانسه - آلمان/هجوم تماشاگران

بازسازی واقعه صحنه حملات تروریستی


مصاحبه با شاهدان عینی حادثه استادیوم فرانسه


موبایلی که جان شهروند فرانسوی را از حمله تروریستی نجات داد

پوشش خاص بر تن شهروندان فرانسوی

تصاویری از حال و هوای خیابان های پاریس پس از حادثه تروریستی

حمله پليس فرانسه به سالن کنسرت موسيقی پاريس

ساختمان‌هایی که خود را به شکل پرچم فرانسه در آوردند

دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه

چراغ‌های برج ایفل به نشانه‌ی عزای عمومی خاموش شد

جمع آوری اجساد شهروندان در فرانسه



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش

شاید شما نیز به این فکر افتاده باشید تا دسترسی به مودم وای فای خانه را کنترل نمایید. خوشبختانه با گذشت زمان آرزوهای ما نیز در حیطه تکنولوژی و فناوری برآورده می شوند. امروز قرار است به معرفی دستگاهی بپردازیم که به وسیله آن می توانید بر وای فای خانه تسلط کامل پیدا کنید. 

 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
اگرچه افراد بسیاری دارای شبکه وای فای خانگی هستند اما در واقع بر روی آن کنترل کمی دارند. Luma دستگاهی است که جهت فراهم کردن فای وای خانگی ایمن ایجاد شده است. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه است که به مودم موجود در خانه متصل شده و می تواند به توجه به استفاده از ویژگی هایی که دارد، شبکه را بهینه سازی کند. به علاوه با کنترل بر روی شبکه و اطلاعاتی که رد و بدل می شود، محیط ایمنی را برای کاربرانی که به مودم متصل شده اند، به ارمغان می آورد.
 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
شرکت سازنده این دستگاه که همانLuma نام دارد درباره نحوه عملکرد دستگاه این طور می گوید که استفاده ازLuma بسیار ساده است. تنها کافی است آن را به برق زده و برنامه مخصوص این دستگاه را با توجه به سیستم عاملی که استفاده می کنید، دانلود نمایید.

یکی از ویژگی های استفاده از ازLuma، همان طور که قبلا اشاره کردیم، فراهم کردن ایمنی است. به طوری که به طور خودکار ویروس ها را شناسایی و نابود می کند. به علاوه می تواند سرعت اینترنت را هم به شما نشان بدهد. همچنین با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود تا لیست دستگاه هایی که به مودم متصل هستند را مشاهده نمایید.

بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
با Luma می توانید قوانین و سیاست های دلخواه خود را اجرا کنید. برای مثال می توانید برای کاربران خردسال محدودیت زمانی و محدودیت دسترسی به بعضی سایت ها را ایجاد کنید. به علاوه قادر خواهید بود زمان اتصال به اینترنت کاربران را کنترل نمایید. برای مثال با تنظیم یک برنامه کلی می توانید مشخص نمایید که در چه بازه ای از روز مودم روشن شود و یا چه هنگامی از روز، دسترسی به اینترنت را قطع نماید.
 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
دستگاه Luma هم اکنون به صورت آنلاین پیش خرید می شود. قیمتی که برای این دستگاه پیش بینی شده است، ۹۹ دلار است. گفته می شود که دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۱۶ به بازار خواهد آمد.
 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 
 
بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید + آموزش
 


برچسب ها : ,,,,

کاربران اندروید در کمین سود جویان

بد افزار جديدی در برنامه هاي موجود در بازارهاي ثالث (Third-party) به تازگی پیدا شده اند که از نظر کد همانند کد رسمي متعلق به برنامه هايي مانند فيسبوک و توئيتر هستند که در گوگل پلي به راحتي قابل دسترسي هستند. به اين ترتيب خود را کاملا امن جلوه داده و عملکردي دقيقا مشابه برنامه اصلي از خود نمايش مي دهند. اما در واقع، کد مخرب درون آن ها وجود دارد که باعث مي شود دسترسي به روت را در سيستم عامل به دست آورند. پس از اين اتفاق مجموعه اي از برنامه ها به عنوان اپ هاي سيستمي روي دستگاه کاربر نصب مي شوند که کار حذف کردن آنها براي اکثريت کاربران چيزي نزديک به غيرممکن است.

 
12
 
در حال حاضر سه نوع از اين بد افزار ها به نام هاي Shedun، Shuanet و ShiftyBug تنها به نمايش تبليغات روي دستگاه کاربر مي پردازند، اما دسترسي هاي سيستمي آنها باعث مي شود بتوانند در آينده اطلاعات بيشتري از دستگاه هاي کاربران استخراج کنند. گسترش اين بدافزارها به صورت خودکار بوده و در حال حاضر 20000 برنامه که با اين کدها آلوده شده اند مشاهده و رديابي شده اند. اکثر اين برنامه ها در کشور هاي آمريکا، آلمان، ايران، روسيه، هند، جامائيکا، سودان، برزيل، مکزيک و اندونزي و در بازار هاي جانبي آنها ديده شده اند. هنوز هيچ نشانه اي از نفوذ اين بدافزار به فروشگاه رسمي پلي استور گوگل مشاهده نشده است. بنابراين در حال حاضر امن ترين راه براي پيشگيري از مبتلا شدن دستگاه به اين بد افزارها، استفاده از فروشگاه رسمي گوگل و دانلود برنامه ها از play store است.


برچسب ها : ,,,

این گوشی را روی دست‌تان ببندید + تصاویر

به گفته ی برخی از کارشناسان ساعت های هوشمند فقط برای مسائل معمولی نظیر خواندن اس ام اس، آگاه شدن از وضعیت آب و هوا، جواب یا رد کردن تماس و … استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. اما بایید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که از آن ها بتوان به عنوان یک گجت جداگانه استفاده کرد.

ساعت هوشمند به اندازه یک گوشی +عکس


اولین ساعت های هوشمند را می توانیم همان ساعت هایی دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم بدانیم. این ساعت ها دیجتالی بودند و روی بسیاری از آن ها ماشین حساب وجود داشت. همچنین ساعت های دیجیتالی ای وجود داشتند که می توانستید با آن بازی کنید.

گفتنی است در سال های اخیر، گجت های پوشیدنی با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده اند که در این میان ساعت های هوشمند بازار خرید مناسبی را به دست آورده اند.

ساعت هوشمند به اندازه یک گوشی +عکس


حال گجت جدید و متفاوتی عرضه شده که همانند یک ساعت بر روی مچ کاربر بسته می شود و می تواند امکانات جدیدی را همانند ساعت های هوشمند در اختیار کاربرانش قرار دهد،اما این بار این ساعت هوشمند در اندازه یک گوشی ظاهر شده است. این گجت که مطمئنا طرفدارن بسیار زیادی را برای خود پیدا خواهد کرد سال آینده میلادی به بازارها عرضه می شود.

 
ساعت هوشمند به اندازه یک گوشی +عکس


این محصول ساخت Rufus Labs بوده و یک گوشی هوشمند متفاوت است. این محصول با هدف استفاده روی مچ دست کاربران و به عنوان ساعت های هوشمند تولید شده که از قابلیت های آن می توان به صفحه نمایش۳.۲ اینچی و همینطور Android KitKat  اشاره کرد.

 
ساعت هوشمند به اندازه یک گوشی +عکس


طبق ادعای شرکت سازنده کاربران با استفاده از این گجت می توانند از امکانات و قابلیت هایی به مراتب بیشتر از ساعت های هوشمند برخوردار شوند زیرا این گجت علاوه بر قابلیت های ساعت های هوشمند همانند یک گجت پوشیدنی نیز عمل می کند.


ساعت هوشمند به اندازه یک گوشی +عکس


این گجت از میکروفون و همینطور بلوتوث نیز برخوردار شده تا بتواند تماس های تلفنی روی موبایل آیفون را نیز پاسخگو باشد.همچنین این گجت می تواند جایگزین موبایل، کیف های پول یا حتی ساعت ها شده و دوره جدیدی را در دنیای فناوری رقم بزند.

گفتنی است؛ این گجت در سه مدل و حافظه های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.



برچسب ها : ,,,

نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !

برای یک کاربر گوشی هوشمند و اینترنت، همیشه امنیت اطلاعات یک موضوع اساسی بوده است به طوری که هم اکنون نیز دغدغه بسیاری از کاربران می باشد. اگر اهل بررسی مجلات و نشریات فناوری و اطلاعات باشید، بدون شک خواهید دید که بسیار از سوالات کاربران درباره امنیت فضای شخصی می باشد.

 
نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !
 
 
همان طور که می دانید بسیاری از نرم افزارهای گوشی برای دسترسی و انتشار اطلاعات از شما اجازه می گیرند. در واقع آن ها برای ایجاد اکانت به آدرس ایمیلتان و یا برای تگ کردن عکس ها به وضعیت مکانی احتیاج دارند. طبق بررسی های یک تیم پژوهشی، مشخص شده است که تعدادی از این برنامه ها، از آن چیزی که بیش تر تصورش را بکنید، اطلاعات را منتشر می کنند.
 
نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !
 
به طور متوسط ۱۱۰ نرم افزار اندروید و iOS اطلاعات کاربران را به ۳ دامنه اینترنتی متفاوت ارسال می کنند. این قضیه الزاما مشکل به وجود نمی آورد، اما مشکل از آن جا شروع می شود که این اطلاعات به محلی که ما انتظار نداریم فرستاده می شود. به علاوه گاهی اوقات این اطلاعات به صورت ترکیبی ارسال می شوند به طوری که به راحتی می توان نام و وضعیت مکانی شما را دنبال کنند.
موضوع و نوع اطلاعات با توجه به نوع سیستم عاملی که استفاده می کنید، متفاوت می باشد. در سیستم عامل iOS، دسترسی به وضعیت مکان (۴۷ درصد از برنامه های تست شده)، نام(۱۸ درصد) و آدرس ایمیلتان(۱۶ درصد) مقدور می باشد. این آمار در سیستم عامل اندروید بیش تر می باشد؛ ۷۳ درصد برنامه ها آدرس ایمیل را می خواهند و ۴۹ درصد از آن ها اسم شما را می پرسند و ۲۴ درصد از این برنامه ها اطلاعات سخت افزار شما مانند شماره سریال گوشی را طلب می کنند.
 
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در بیش تر مواقع خود شما به صورت ارادی این اطلاعات را ارسال می کنید. اکثر نرم افزارها درباره آنچه که انجام می دهند یا به صورت یک متن یا به صورت یک درخواست اجازه و دسترسی، توضیح می دهند. نگرانی که در اینجا به وجود می آید این است که انتقال این اطلاعات مشخص نیست. به عبارت دیگر نمی دانیم که این اطلاعات به کجا ارسال می شوند یا برای چه کاری استفاده می شوند.
اگرچه بسیاری از برنامه و نرم افزارها بی خطر به نظر می رسند اما تا زمانی که تولیدکنندگان برنامه درباره ذخیره سازی اطلاعات شفاف و صریح نباشند، نمی توان به این برنامه ها به طور کامل اعتماد کرد.
 


برچسب ها : ,,,,

بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !

براساس گزارشات به دست رسیده، گوگل درحال مذاکره با برخی از تولیدکنندگان چیپست ها است تا بتواند مشکل "تکه تکه شدن” که یکی از بزرگترین مشکلات اندروید می باشد را برطرف کند.

 
بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !‌
 
گوگل در نظر دارد که بتواند با کار کردن مستقیم با کمپانی های تولیدکننده چیپست، سخت افزاری را تولید کند که بصورت یکپارچه در کنار سیستم عامل اندروید کار کند. این هدف همانند عملی است که کمپانی اپل با محصولات و سیستم عامل iOS تاکنون انجام داده است.
امروزه مشکل تکه تکه شدن اندروید به یکی معضل های واقعی برای گوگل، تولید کننده های گوشی های همراه و کاربران شده است. براساس یکی از مطالعات، در حال حاضر بیش از ۱۸۷۰۰ نسخه مختلف از سیستم عامل اندروید موجود می باشد در حالی که اپل فقط پنج الی شش نسخه مختلف سیستم عامل دارد.
گوگل به دنبال راه حلی مشابه رویه عملکرد اپل می باشد بدین صورت که می خواد قابلیت های اصلی یک گوشی را همگی بر روی یک چیپ پیاده کند. در طی این مذاکرات کمپانی گوگل از شرکت های چیپ ساز درخواست ساخت واحد دوربین پیشرفته تر، بهبود سازی مموری و مصرف بهینه تر انرژی را داشت.
 
 
 
بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !‌
 
البته در راستای دسترسی به این هدف، مانعی دیده می شود. میزان سودآوری کمپانی های تولید کننده دستگاه های اندرویدی همانند سامسونگ و اچ تی سی امروزه بسیار محدود شده است و بهمین دلیل این کمپانی ها بیشتر به دنبال راه حلی هستند که مشکلاتشان را حل کند تا اینکه تمرکز خود را بر روی بهبود بعضی مسائل دیگر بگذارند.
اگر گوگل بتواند این مسئله پیچیده را حل کند، این موضوع می تواند به تجربه بسیار بهتر از سیستم عامل اندروید ختم شود که می تواند گوشی های رده بالای کمپانی هایی از قبیل سامسونگ، اچ تی سی و هوآوی را در جایگاه گوشی های آیفون قرار دهد.


برچسب ها : ,,,,,,,,

با بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+ عکس

در حال حاضر تمامی کمپانی‌ها سعی می‌کنند تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش بزرگ را طراحی کنند،تا بتوانند عطش کاربران به صفحات‌نمایش بزرگ را کنترل کنند، راستش دیگر هیچ‌کس تلفن‌همراهی با صفحه‌نمایش کوچک را مثل گذشته دوست ندارد.

اخیرا خبرهایی از اسمارت‌فون‌های تاشو منتشر می‌شود اما اسمارت‌فونی که در ادامه خواهید دید شبیه به هیچ‌کدام از آنها نیست، طراحی این تلفن‌همراه به‌گونه‌ای است که در سه نقطه تا می‌خورد اما زمانی‌که آن را بگشایید یک فبلت بزرگ در اختیار دارید. این شما و این هم Drasphone!

 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
همان‌طور که گفتم Drasphone اسمارت‌فونی است که از سه ناحیه تا می‌شود و کوچک می‌شود اما مهم‌ترین نکته در مورد این تلفن‌همراه این است که در سه حالت قابل استفاده است، یعنی حالت کاملا باز که همان Drasphone نام‌دارد، یک فبلت بزرگ و کارآمد است، اگر آنرا یکبار تا بزنید تبدیل به MiniDras می‌شود که آن‌هم یک تلفن‌همراه کارآمد است و اگر آنرا کاملا تا بزنید تبدیل به MicroDras می‌شود که به‌راحتی قابل حمل است.
 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
هرچند به‌نظر می‌رسد با وجود لولا‌ها شاهد اسمارت‌فونی با صفحات‌نمایش جدا از هم باشیم اما طراحی‌ها نشان می‌دهد صفحه نمایش این تلفن‌همراه در هر حالت کاملا یکپارچه است و شاهد هیچ شکافی در آن نیستیم. دکمه‌ها به‌خوبی در تلفن همراه جایگذاری شده‌اند و با وجود خم‌شدن صفحه نمایش شاهد هیچ افت کارایی در صفحه‌نمایش نیستیم.
 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
بنابر تصاویر به‌نظر می‌سد این تلفن همراه امکاناتی هم‌چون دوربین، نوار اعلانات، ایمیل و دو بلندگو در جلو دستگاه را پشتیبانی می‌کند.


برچسب ها : ,,,,,,

چگونه از ويندوز غيرقانوني به ويندوز 10 قانوني آپگريد کنيم؟

ردموندي‌ها علاقه‌ي شديدي به ويندوز ۱۰ داشته و انتظار دارند که همه‌ي کاربران به اين ويندوز کوچ کنند. البته هنوز بخش عمده‌اي از کاربران خصوصا آن دسته از کاربراني که از نسخه‌هاي غيرقانوني استفاده مي‌کنند، تاکنون به اين ويندوز کوچ نکرده‌اند. مايکروسافت قصد دارد تا همه‌ي کاربران نسخه‌هاي غيرقانوني ويندوز را، مجاب به قانوني کردن سيستم عامل خود بکند؛ به همين دليل فرآيند ارتقاء را براي کاربران غيرقانوني ساده‌تر از پيش کرده است. 

 
شرکت مايکروسافت درصدد همگاني کردن سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ خود است. کاربران بسياري سيستم‌عامل خود را از ويندوزهاي مختلف به ويندوز ۱۰ ارتقا داده‌اند که تعداد اين کاربران تاکنون مرز ۱۲۰ ميليون نفر را هم گذر کرده است. بسياري از کاربران نسخه‌هاي غيرقانوني ويندوز هم جزء ارتقاء دهندگان هستند. اما اين کاربران نمي‌توانند به صورت رايگان به ويندوز ۱۰ آپگريد کنند. با اين حال مايکروسافت قصد دارد تا فرآيند ارتقاء از نسخه‌هاي غيرقانوني سيستم‌عامل‌هايش به ويندوز ۱۰ را براي کاربران غيرقانوني آسوده‌تر سازد؛ اما اين به معني رايگان کردن سيستم‌عامل براي کاربراني که قانون کپي رايت را نقض کرده‌اند، نيست!
 
بر طبق پست اخير منتشر شده در وبلاگ ردموندي‌ها، بزودي شرکت مايکروسافت فرصتي تحت عنوان "يک کليک” (one-click) را براي دريافت نسخه‌ي اصلي ويندوز ۱۰ از طريق فروشگاه ويندوز يا به وسيله‌ي وارد کردن کد فعال‌سازي خريداري شده از فروشگاه‌هاي ديگر را ممکن خواهد کرد. اين برنامه فعلا فقط در ايالات متحده‌ي آمريکا عملي خواهد شد.
 
هنگامي که قابليت "يک کليک” مايکروسافت فعال شود، اين مقاله را همراه با معرفي کامل قابليت ياد شده و نحوه‌ي بهره‌مندي از آن، بروزرساني خواهيم کرد. اما فعلا نحوه‌ي پايان دادن به وضعيت غيرقانوني سيستم عاملِ کاربران نسخه‌هاي غير اصلي به وسيله‌ي ارتقاء به ويندوز ۱۰ و خريد يک لايسنس قانوني را مطرح خواهيم کرد.
 
در اين مقاله‌، فرض بر اين است که در حال استفاده از ابزارهاي کرک کننده ويندوز هستيد و يک کليد محصول (Product key) به ظاهر قانوني را در اختيار داريد.
 
ارتقاء
 
کاري که بيشتر کاربران غيرقانوني براي ارتقاء سيستم‌عامل قديمي خود انجام مي‌دهند، استفاده از ابزار بروزرساني ارائه شده به وسيله‌ي مايکروسافت (MediaCreationTool) است. شما هم مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد چگونگي انجام اين کار را در مقاله‌ي قبلي ما تحت عنوان "آموزش قدم به قدم بروزرساني به ويندوز ۱۰” به دست آوريد.
 
قبل از اقدام به بروزرساني چندين نکته‌ي کليدي وجود دارد که بايستي آن‌ها را به خاطر بسپاريد:
 
۱- بروز رساني به نسخه‌اي از ويندوز ۱۰ صورت مي‌گيرد که شما در حال استفاده از همان نسخه در سيستم‌عامل‌هاي قديمي مايکروسافت هستيد. به اين صورت که اگر سيستم‌عامل فعلي شما، ويندوز ۷ نسخه‌ي پريميوم خانگي (Home Premium) يا ويندوز ۸.۱ ساده باشد، تنها قادر به ارتقاء سيستم‌عامل خود به ويندوز ۱۰ نسخه‌ي خانگي خواهيد بود.
 
۲- هنگامي که در طول فرآيند ارتقاء، صفحه‌اي براي وارد کردن کد محصول ظاهر مي‌شود، فقط دکمه‌ي Skip را بفشاريد. چون بايد در آينده اقدام به فعال‌سازي قانوني سيستم‌عامل بکنيد.
 
۳- درصورتي که پس از فرآيند نصب سيستم‌عامل، کد محصول از شما درخواست شد، بر روي عبارت Do this later کليک کنيد.
 
پس از ارتقاء
 
در طول تابستان، برخي از کاربران گزارش کردند که پس از ارتقاء از ويندوز ۷ يا ۸.۱ کرک شده، موفق به فعال‌سازي قانوني ويندوز ۱۰ شده‌اند! احتمال اين که چنين اتفاقي براي شما هم رخ دهد، نزديک به صفر است. اگر به فرض محال، چنين اتفاقي براي شما هم رخ دهد، به احتمال زياد چند روز بعد اصلاح خواهد شد.
 
صرف نظر از اين مورد، حال زمان آن است که لايسنس قانوني ويندوز ۱۰ خود را دريافت کنيد. بر روي دکمه‌ي منوي شروع کليک کرده و مسير Settings→ Update & Security→ Activation را طي کنيد. در پنجره‌ي تنظيمات جاري، بايد پيام اخطاري در مورد اين که ويندوز ۱۰ نياز به فعال سازي دارد را مشاهده کنيد. بر روي دکمه‌ي Go to Store کليک کنيد.
 
حال بايد نرم‌افزار فروشگاه ويندوز (Windows Store) اجرا شود. در صفحه‌ي جاري اين نرم‌افزار مي‌توانيد اقدام به خريداري لايسنس مناسب ويندوز ۱۰ بکنيد.
چگونه از ويندوز غيرقانوني به ويندوز 10 قانوني آپگريد کنيم؟
 


برچسب ها : ,,,,,

کودکان ١١ ساله در حال نوشتن برنامه‌های مخرب رایانه‌ای

کارشناسان می‌گویند که کودکان حدوداً ١١ ساله در حال نوشتن برنامه‌های مخرب رایانه‌ای برای نفوذ به حساب‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های بازی هستند.

ه نقل از bbcnews , گزارشی از شرکت ضدویروس AVG جزئیات بیشتری از برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که با هدف “سرقت” پول‌های مجازی طراحی شده‌اند.

در یکی از این موارد، پژوهشگران با استفاده از روش مهندسی معکوس موفق شدند یک برنامه “آماتوری” را شناسایی کنند که توسط کودکی در کانادا نوشته شده بود.

این شرکت معتقد است کودکان باید در برنامه‌نویسی کار “درست و نادرست” را بیاموزند.

یووال بن ایتسحاق مسؤول ارشد فناوری در شرکت AVG می‌گوید: “بیشتر مدارس افراد را برای برنامه‌نویسی در مقاطع پایین تحصیلی و پیش از آنکه به بزرگسالی برسند و درکی از آن چه که انجام می‌دهند داشته باشند، آموزش می‌دهند و این جریان در حال رشد است.”

پژوهشگران دریافته‌اند که نمونه‌های بسیاری از نرم‌افزارهای مخرب برای بازی‌های محبوب کودکان موجود است که توسط کودکان نوشته می‌شوند.

پس از افشای کدهای چنین برنامه‌هایی مشخص می‌شود که بسیاری از آنها با زبان‌های برنامه‌نویسی ابتدایی مانند ویژوال بیسیک و سی‌شارپ نوشته شده‌اند و حاوی اشتباه‌های کودکانه هستند که رخ دادن آن از سوی هکرهای حرفه‌ای بعید به نظر می‌رسد.

سرقت داده‌ها

در یکی از موارد، نمونه‌ای خاص از برنامه‌ای بررسی شد که برای تقلب در بازی Runescape نوشته شده بود. این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون عضو نام‌نویسی‌شده دارد.

این برنامه Runescape Gold Hack نام دارد و به بازیکن‌ها قول می‌دهد که پول مجازی رایگان به آنها بدهد در حالی که کار اصلیش سرقت داده‌ها از کاربران و سوءاستفاده از آن است.

آقای بن ایتسحاق به بی‌بی‌سی توضیح داد: “وقتی پژوهشگرانمان متن برنامه را دیدند، به اطلاعات جالبی رسیدیم. متوجه شدیم که این بدافزار تلاش می‌کرد تا داده‌های مردم را بدزدد و آن را برای ایمیل مشخصی بفرستد. نویسنده بدافزار، به نرم‌افزار مخرب خود نشانی دقیق ایمیل، گذرواژه و اطلاعات دیگر خود را افزوده بود. جزئیاتی که نفوذگران باتجربه هرگز به بدافزار خود نمی‌افزایند”.

runescape_gold_hack

تصویری از برنامه‌ای که اطلاعات بازیکنان بازی ران‌سکیپ را می‌دزدد

آقای بن ایتسحاق افزود: “نشانی ایمیل این بدافزار به پسر ۱۱ ساله‌ای در کانادا تعلق داشت. اطلاعات کافی به دست آمده بود و حالا می‌شد شهری را که آن پسر در آن زندگی می‌کرد، شناسایی کرد. حتی توانستیم بفهمیم که والدین این پسر به تازگی برایش یک آیفون تازه جایزه خریده‌اند”.

بسیاری از مدارس سراسر دنیا برنامه‌های آموزشی خود را تغییر می‌دهند تا به جای آن که کودکان یک مصرف‌کننده ساده برنامه‌ها باشند، توانایی برنامه‌نویسی به‌دست آورند.

در بریتانیا کلاس‌های فوق برنامه متعددی راه‌اندازی شده است که به کودکان برنامه‌نویسی می‌آموزند و از سوی شرکت‌هایی چون گوگل و مایکروسافت پشتیبانی می‌شوند.

مزایای برنامه‌نویسی

آقای بن ایتسحاق می‌گوید با افزایش توانایی کودکان، آموزش استفاده درست از مهارت‌های تازه، بیش از پیش مورد نیاز است.

او می‌گوید: “ما نمی‌توانیم بگوییم که چه تعداد کودک در سراسر جهان برنامه‌های مخرب می‌نویسند اما باور داریم که موارد بیشتری چون این مورد موجود است. شما به کودکانتان می‌آموزید که بدون پرداخت پول نمی‌توانید یک اسباب‌بازی را از آن خود کنید بنابراین من فکر می‌کنم این اندیشه باید وقتی که آنان برنامه هم می‌نویسند، یاد داده شود”.

children_school

در بریتانیا کلاس‌های فوق برنامه متعددی راه‌اندازی شده‌اند که به کودکان برنامه‌نویسی می‌آموزند و از سوی شرکت‌هایی چون گوگل و مایکروسافت پشتیبانی می‌شوند

لیندا سندویک بنیانگزار باشگاه کد (Code Club) است که به کودکان ۹ سال به بالا می‌آموزد چگونه برنامه‌نویسی کنند.
او به بی‌بی‌سی گفت که سودهایی که از آموزش برنامه‌نویسی به کودکان به‌دست می‌آید به مراتب مهم‌تر از هر یک از خطرهایی است که AVG گزارش داده است.

خانم سندویک افزود: “ما انگلیسی، ریاضیات و علوم را به همه دانش‌آموزان می‌آموزیم چرا که آنها مسائل بنیادین درک هر جامعه‌ای هستند. همان علت برای فناوری دیجیتال هم صدق می‌کند. وقتی باسواد می‌شویم، نمی‌آموزیم که فقط بخوانیم، بلکه یاد می‌گیریم که بنویسیم. استفاده صرف از برنامه‌های کامپیوتر هم کافی نیست”.



برچسب ها : ,,,,

هکرهای سارق ۴۵ میلیون دلاری که زندگی لوکس دارند

 گروهی از هکرها در طی چند ساعت از دستگاه های خودپرداز ۲۷ کشور در سراسر جهان ۴۵ میلیون را به سرقت بردند. هفت جنایتکار مظنون به انجام جرایم سایبری در ایالات متحده آمریکا دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری “اینترفاکس”، هکرها با پول به سرقت رفته کالاهای لوکس، از جمله ساعتهای “رولکس” و خودرو های گران قیمت “مرسدس بنز” و “پورشه” را می خریدند.



android یا ios. برنده کیست؟

امروزه تلفن های هوشمند فراگیر شدند، سیستم عامل های گوناگونی دارند و در رأس آنها، اندروید و آی او اس قرار دارند. یکی محصول اپل و دیگری گوگل. از همان ابتدا این ۲ سیستم عامل بیش از بقیه سوژه بحث و جدل های کاربران بوده و هرکدام، به نوبه خود سعی داشتند برتری سیستم عامل مورد علاقه خود را به طرف دیگر اثبات کنند.

 
android یا ios. برنده کیست؟
 
گوشی های آیفون بر اساس سیستم عامل iOS شرکت اپل ساخته شده اند. شرکت اپل، در مورد سیستم عامل خود بسیار حساس است. سیستم عامل iOS یک سیستم کاملا محصور شده است. زیرا اپل از اینکه کسی تغییری در سیستم عاملش ایجاد کند چندان خوشش نمی آید !
 
اما از آن طرف، سیستم عامل Android که از هسته لینوکس شکل گرفته است، یک سیستم عامل کاملا باز و Open Source است. برنامه نویسان به راحتی به سورس کد های اندروید دسترسی دارند و می توانند آزادانه برنامه های دلخواه خود را بنویسند. به همین دلیل هم هست که به محض ارائه نسخه جدیدی از اندروید، در عرض چند هفته صدها برنامه و بازی جالب برای آن طراحی می شود.
انتقال فایل ها در کامپیوتر
در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.
 
android یا ios. برنده کیست؟
 
Notification و دسترسی سریع
سرانجام اپل تنظیماتی که کاربران بسیار به آن نیاز داشتند را در قسمتی به نام Control Center اضافه کرد. این قسمت تنها با کشیدن انگشت از سمت پایین صفحه نمایش به سمت بالا ظاهر می‌شود و در آن تنظیماتی مانند Wi-Fi، بلوتوث، پخش کننده موزیک، تنظیمات نور صفحه، دسترسی به چراغ قوه، ماشین حساب و ... وجود دارد. در اندروید این تنظیمات برای مدت‌ها است که وجود دارند و شما به این تنظیمات از قسمت‌های مختلفی از جمله ویجت‌ها دسترسی داشتید.
در مورد قسمت ناتیفیکیشن‌ها باید بگوییم که در iOS7 این قسمت بهبود زیادی پیدا کرده است در اینجا ابتدا شما مستقیما به رویدادها منتقل خواهید شد که برای افرادی که از تقویم گوشی زیاد استفاده می‌کنند بسیار مناسب است علاوه بر اینکه کاربران این اختیار را در قسمت تنظیمات مشخص کنند کدام ناتیفیکشن‌ها نمایش داده شوند. در اندروید این قسمت تا حدودی از اپل نا کارآمدتر است و می‌توان گفت اپل بعد از iOS7 بهتر عمل کرد.
android یا ios. برنده کیست؟
 
درفترچه تلفن و تماس ها
به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.
 
android یا ios. برنده کیست؟
 
صفحه کلید یا کیبرد 
در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage  است که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید.
 
 
android یا ios. برنده کیست؟
 
 
دوربین و گالری عکس‌ها
ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7 ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.
android یا ios. برنده کیست؟
 
نرم افزار های و بازی ها
در مقایسه نرم افزار و بازی های رایگان، اندروید یک سر و گردن بالاتر است. تنها با یک جستجوی ساده، می توانید انواع بازی ها و برنامه های کاملا رایگان برای گوشی اندرویدی خود پیدا کنید. در حالی که تعداد بازی ها و برنامه های رایگان آیفون بسیار کم است. (منظور از رایگان، برنامه هایی هستند که از طرف تولید کننده به عنوان برنامه رایگان معرفی و ارائه می شود. و نه برنامه های قفل شکسته ای که شما به صورت رایگان دانلود می‌کنید!)
 
android یا ios. برنده کیست؟
 
نتیجه:

به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟



برچسب ها : ,,,,,,,

بد سکتور را چگونه تشخیص دهیم؟

معمولا تمام اطلاعات دائمی روی این سکتور ها ذخیره می شوند. اما امان از زمانی که یک سری مشکل پیش بیاید و عملیات ذخیره سازی و بایگانی داده ها و از آن طرف هم دریافت و ارسال اطلاعات با مشکل مواجه شود.

 
سکتورهایی که در عملیات مشکل ایجاد می کنند با نام Bad Sector شناخته می شوند.
 
S.M.A.R.T؛ هر آنچه به آن نیاز دارید
 
با هر برنامه و نرم افزاری که سیستم خود را چک کنید، بالاخره باید سیستم بالا دست تری موجود باشد که با اتکاء به آن، سخت افزار شما چک شده و در صورت وجود بد سکتور و دیگر موارد شما را مطلع سازد. حقیقت این است که درایو های سخت مدرن از یک سیستم درون سازی شده به نام S.M.A.R.T درون فریم ویر  بهره می برند که این ویژگی اسمارت آمار و اطلاعاتی را از نحوه عملکرد هارد درایو جمع آوری می نماید و با انتقال داده ها از بد سکتور ها به دیگر سکتور ها از، از بین رفتن داده جلوگیری می نماید.
 
 
ابزار تشخیصی، با بررسی اسمارت هارد درایو یک گزارش از وضعیت سلامت سخت افزار تهیه می کند که در این فرایند بد سکتور ها شناسایی شده و داده ها توسط سیستم اسمارت جا به جا می شوند.
 
این نحوه سازماندهی و کار برای تشخیص سلامت سخت افزار شما می باشد. اما بگذارید یک گریزی به معرفی اسمارت و سیستمش بیندازیم؛
 
S.M.A.R.T  
 
S.M.A.R.T یک بخش از مدرن ترین هارد درایو هاست. هر گاه در مراجعه به یک سکتور کمی بیشتر طول بکشد یا مشکلی به وجود بیاید صدای اعتراض این سیستم به آسمان می رسد! این شاخصه ها نشانگر وجود مشکل در هارد درایو می باشد.
 
سپس طی مراحلی مشکل شناسایی می شود، چندین بار چک می شود، سپس داده به یک سکتور دیگر منتقل می شود.
معمولا اکثر این بد سکتور ها به صورت نامحسوس رد می شوند و ویندوز به آن ها توجهی نمی کند. اما در صورتی که سکتور خالی دیگری وجود نداشته باشد، سیستم عامل پیامی مبتنی بر وجود سکتور های از کار افتاده را نمایش خواهد داد. اما در صورتی که چنین مشکلی بسیار اندک باشد، سیستم به طور کلی در وضعیت سالم قرار می گیرد.
 
شاید کار برنامه های شخص ثالثی که این وظایف را برعهده دارند همین باشد که کوچکترین ضعف ها را شناسایی، اطلاع رسانی و در صورت نیاز رفع نماید.


برچسب ها : ,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.